אסד הנכבד- תרגיש חופשי להמשיך בטבח


את הרשימה אתה יכול לטבוח חופשי אסד פרסמתי לפני למעלה משנתיים –  אני לא חושב שעלי לשנות בה ולו פסיק אחד, לאחר שנדחה גם ניסיון לחקור את הטבח  שנערך אתמול על פי הטענה בנשק כימי. גם שתיקת השמאל הליברלי בישראל נמשכת והוא אינו מזדעק אפילו לנוכח האלימות הקשה במצרים.

ניתן לתהות כמובן מה פשר השתיקה מהאגף השמאלי ליברלי בעולם ואצלנו. הרי על מעשי טבח באזורים רחוקים לא היסס השמאל להגיב- עיין ערך דארפור. פעילי שמאל מכל העולם באים לבקר אותנו כדי להפגין נגד הכיבוש והגדר ורייצ'ל קורי אפילו טרחה לבוא ולמחות  ב2003 נגד פעולות חישוף בגבול בין רצועת עזה למצרים ואגב כך נהרגה בתאונה. מה השתיקה הזו ביחס לסוריה? למה רק ארדואן מדבר [בינתיים הוא לא האשים את ישראל באחריות לנעשה בסוריה אבל זה עוד יגיע].

יש לי תשובות משלי לשאלות אבל הן אינן מעניינות כרגע אפילו אותי. ביני לביני אני נזכר במשפט שאמר אותו האלוף שמואל גונן [גורודיש] ז"ל. באחרית הימים אולי יגור זאב עם כבש אבל גם אז אני מעדיף להיות הזאב.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • zviarzi  On 22 באוגוסט 2013 at 10:28

    לא אכפת לי לא השמאל הישראלי ולא השמאל העולמי אכפת לי מהמגמה.
    אני לא יודע שלזאב יש מחשבות אובדניות
    הסתכלות מפוקחת על המציאות שלנו מצביעה על כך שהזמן לא עושה לנו טוב

    • מתעב אידיוטים שמאלניים  On 22 באוגוסט 2013 at 12:00

      אוי שתוק כבר, נודניק טיפש. או לפחות תנסה פעם אחת בחייך להגיב לעניין, במקום בשילשול מילולי עיוור ולא קשור. או לך להפגין נגד הג'נוסייד האמיתי שמתרחש בסוריה במקום ליילל כל הזמן הכיבוש הכיבוש הכיבוש.

  • גולדבלט משה  On 22 באוגוסט 2013 at 11:18

    אף פעם לא היו לי יומרות לצפות את העתיד

  • מורה נבוכים  On 22 באוגוסט 2013 at 14:37

    עזוב רגע את רייצ'ל קורי בצד – אתה באמת לא מסוגל להבדיל בין מחאה על מה הממשלה שלך עושה (בכספי המיסים שלך, בשמך, ושיש לו השלכה ברורה על חייך), לבין מה שממשלה אחרת עושה?

    ומה שמענו מהאגף ה"ימני ולא ליברלי" שלנו בענין הטבח של אסד חוץ מצקצוקים מדושני עונג?

    ואגב, רייצ'ל קורי לא "אגב כך נהרגה בתאונה". היא נרצחה על-ידי חייל פשיסט.

  • משה גולדבלט  On 22 באוגוסט 2013 at 14:56

    ביחס לאירוע של רייצ'ל קורי יש פסק דין ברור ולכן אני באמת לא זקוק לפרשנות אנטי ישראלית ומגמתית-ואני ממש לא מזיל דמעה אחת על לכתה. פעילי זכויות אדם בארץ ובעולם הם שמינו עצמם אפוטרופוסים על כל עוולה שמתרחשת בעולם בתחום זכויות האדם-אני למשל לא קיבלתי על עצמי תפקיד כזה.
    אני מוצא ליברל מוצהר כמו אובמה עושה הכל על למנת לפעול על פי אינטרסים קרים ולא ע"פ הרטוריקה שלו -הוא צודק אבל מה עושים עם הצביעות הארורה הזו שמאפיינת כל כך את המחנה הליברלי שוחר זכויות האדם?
    בקרב הימין שאני לא נמנה עליו אף אחד לא מצקצק צקצוקי עונג-שם מבינים גם כן באיזו שכונה אלימה אנחנו חיים. אין מנוס מהמסקנה שאם ברצוננו לשרוד נצטרך להיות הרבה יותר קשוחים וברוטליים וגם אז לא בטוח שנצליח

    • מורה נבוכים  On 22 באוגוסט 2013 at 15:37

      אז בוא באמת נעזוב את רייצ'ל קורי בצד. אם אתה רוצה להאמין לחקירות מצ"ח שיבושם לך. האמון שאני רוחש למצ"ח ולדין הצבאי הוא בערך כמו למסקנות ועדות חקירה של מועצת זכויות האדם של האו"ם.

      איפה בדיוק הצביעות בהתיחסות השמאל הישראלי למצב בסוריה? שוב, אתה באמת לא מבין את ההבדל בין להפגין נגד עוולות שהממשלה שלך גורמת (בשמך ובכספך) לבין להפגין נגד עוולות של ממשלות אחרות?

      מה אמורים, לשיטתך ולדעתך, לעשות בנוגע לסוריה? יש לך פתרון מלבד פתפותי הביצים על זה ש"נצטרך להיות הרבה יותר קשוחים וברוטליים"?

  • משה גולדבלט  On 22 באוגוסט 2013 at 16:12

    אתה באמת זקוק למורה נבוכים. תביעת הוריה של רייצל קורי נדחתה בבית משפט אזרחי -מחוזי חיפה בפסק דין מנומק

    באשר לסוריה-הואיל ואני מעוניין רק באינטרס הישראלי ומשוכנע שאם אסד נופל כנראה מקבלים את אל קעידה במקומו אזי אני מציע לא לעשות כלום-המדיניות הישראלית נכונה לגמרי ומעשית לגמרי ובעצם חופפת את המדיניות של אובמה

    • מורה נבוכים  On 22 באוגוסט 2013 at 16:40

      ההטיה של בתי המשפט הישראלים לטובת "כוחות הבטחון" ידועה.

      אם אתה מציע "לא לעשות כלום" בנושא הסורי – ואני לא בטוח שאתה לא צודק – מדוע אתה בא בטענות על כך ששמאלנים (מה זה בדיוק?) לא אומרים משהו אחר? איפה פה הצביעות? אם לצטט את עצמי: אתה באמת לא מבין את ההבדל בין להפגין נגד עוולות שהממשלה שלך גורמת (בשמך ובכספך) לבין להפגין נגד עוולות של ממשלות אחרות?

  • Mosheshy  On 23 באוגוסט 2013 at 6:54

    יישר כח למורה נבוכים שענה כראוי.
    מעניין אם מר גולדבלט כתב על מקרה הטבח שקרו וקורים בשאר חלקי העולם.
    המממממ.

    • משה גולדבלט  On 23 באוגוסט 2013 at 15:23

      לכותב בניגוד לפעילי שמאל-זכויות אדם אין שום יומרה להשפיע על מקומות אחרים והוא אינו סבור שמחאה שלו על הטבח בדארפור למשל משנה משהו למישהו. כשמישהו לקוח על עצמו את התפקיד למחות על הפרת זכויות אדם בכל מקום עליו לעמוד בהתחייבותו בכל מקום,אם לא כן מתגנב חשד שהמניעים הם אחרים

להשאיר תגובה

