כרגיל ברוך קרא מסוכן למקורותיו


לברוך קרא יש חולשה מדאיגה-הוא לא יודע להסתיר מקורות עיתונאיים. זכור מקרה עו"ד גלאט ברקוביץ אך היו מקרים נוספים [כמו הדלפות מבית המשפט העליון] שהיה ברור לכל בר דעת מי המדליף.

כעת יש לקרא סקופ חדש. על חברי וועדת המינויים שדנה בעניין קידום מר בן אריה לכהונת שגריר בלטביה הופעלו לחצים מצד השר ליברמן לאשר את המינוי ו"הם מתפלאים שלא נחקרו על כך". למותר לציין שלו רצו חברי הועדה להיחקר הם היו מוצאים מזמן דרך להעביר רצונם זה למשטרה מאחר והפרשה מונחת על השולחן זמן רב.

צריך להיות באמת אוויל כדי שלא לחשוד שהפעם המקור של קרא הוא סגן שר החוץ ויו"ר הוועדה האמורה ח"כ [נכון להיום] דני איילון שנערף לאחרונה על ידי ליברמן וכנראה משתוקק לגמול לו בדרך כלשהי. אם אני צודק זו נקודה לזכותו של ליברמן דווקא מאחר ולו היה באמת יודע שיש משהו פסול בהתנהלותו הוא לא היה מדיח את איילון לעת הרגישה הזאת. מאידך,חייבים לחקור את חברי הוועדה מאחר והדברים אינם יכולים להיות תלויים באוויר. אם אכן ליברמן לחץ למינוי בן אריה זה עשוי לשנות  את תמונת כתב האישום ויהיה צורך לתקנו.

אני שב ומבהיר כי לדעתי אביגדור ליברמן הוא פוליטיקאי שלילי ואין אני רוחש לו אהדה כלשהי. לו היינו מדינה מתוקנת לא היינו סומכים רק על המשפט הפלילי אלא מאמצים מדיניות לפיה חשדות כבדים, הגם שאינם חוצים את רף ההוכחה במשפט פלילי, די בהם כדי לפסול מועמד מלכהן בממשלה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • צביקה  On 19 בדצמבר 2012 at 6:40

    נקודה מעניינת

  • razdoron74  On 19 בדצמבר 2012 at 15:33

    בעניין ה"פוליטיקאי שלילי" דעתי אינה כדעתך – בניגוד לרוב פרסומיך עליהם אני מודה. במיוחד התרשמתי מהבלגתו של ליברמן, לפני מערכת בחירות אחת או שתיים, על דברים שהטיח בו נתניהו, שהעידו על כך שברור לו שהם חברים לדרך ולרעיונות, ברובם, והדברים מוטחים בו "לצורך הפוליטיקה" ולא באופן אישי. אני אוהב את התבטאויותיו של ליברמן – שהן הרבה פחות צבועות מאלו של יחימוביצ'ה, ולאחונה גם של ציפורה.

    • גולדבלט משה  On 19 בדצמבר 2012 at 17:38

      איל לי שום בעיה עם התבטאויות אם הן משקפות דעה- לליברמן אין השקפות מובנות אלא מניפולציות שנועדו להשיג מטרות מסוימות . לאיש יש מחויבות רק לעצמו,למעמדו וכמובן לחים הטובים-אני חושב שהוא תרמית וביני לביני לאחר קריאת הדו"ח המלא של היועץ המשפטי לממשלה גם אני משוכנע שיש לו הרבה מה להסתיר . אני מניח שייקח זמן אבל כולם יבינו בסוף עם מי יש להם עסק

      • razdoron74  On 19 בדצמבר 2012 at 17:51

        מקווה שתתבדה, וגם שתתפקח

להשאיר תגובה

