עורו הגברים!!


גילוי נאות-מי שקרא אותי בעבר יודע שיש לי יחס מיוחד לשלי יחימוביץ-אני לא סובל אותה. מעולם לא סבלתי אותה וכל כמה שיציינו את זכויותיה בפני עובדה זו לא תשתנה. היא נובעת ממעקב ממושך אחר דרכה התקשורתית והפוליטית וכן, מה לעשות, מהיעדר כימיה, הגם שמעולם לא פגשתי בה. אם בווידויים עסקינן – איני מחבב גם את זהבה גלאון ולא משתגע על ציפי לבני. יש שיסיקו שאני נרתע מנשים דעתניות ותוקפניות וזה מעיד על… השלם את החסר. אתם יודעים מה? אולי יש בזה משהו!. באופן אישי אני מחבב הרבה יותר את ח"כ חנין זועבי ואת אנסטסיה מיכאלי וגם ציפי חוטובלי בסדר.

לאחרונה פורסם כי שר המשפטים אימץ את המלצות וועדת שניט בכל הנוגע לסוגיית טובת הילד בעת משבר משפחתי וגירושין. אין לי כל כוונה להיכנס לתוכן ההמלצות וידוע לי שנשים וגברים המצויים בהליכי גירושין ומתקוטטים על משמורת, זכויות הורות, הסדרי ראייה וכמובן חלוקת רכוש ותשלום מזונות, רואים את הנושא מזוויות שונות. ברור לי "שטובת הילד" משמשת כסות במקרים רבים לאינטרסים שבינם לבין טובתו של הילד אין ולא כלום. הנושא מורכב מדי ובוודאי שלא ניתן לדון בו אגב הפרחת סיסמאות.

לשלי יחימוביץ אין בעיה כזו והיא לא נרתעת מנושא מורכב"יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אומרת כי שר המשפטים קיבל החלטה חשוכה ושוביניסטית, הפוגעת בראש ובראשונה בילדים, בבטלו בעצם את המשמורת הטבעית על ילדים להורים גרושים בידי אימותיהם. "בהחלטתו הפך נאמן את הילדים למכשיר ניגוח והתכתשות בין ההורים." ציטוט מדויק מהאתר של הגברת.

שימו לב היא אינה תוקפת את הוועדה שהמליצה המלצות חשוכות ושוביניסטיות וכלל אינה מנסה להתמודד עם ההמלצות לגופן. שלי למדה משהו בחיים התקשורתיים והפוליטיים – יורים על מנת להרוג! היא מזנקת ישר לעורק הצוואר של שר המשפטים החשוך והשוביניסטי המעז לאמץ המלצות וועדה ציבורית שמונתה לפני כשש שנים על ידי שרה אחרת.

אפשר לנסות ולהסביר שהעובדה ששר המשפטים אימץ ואפילו תוכן הצעת חוק ברוח ההצעות אין בכך כלום. מי שיכול ומוסמך לעסוק בנושא היא הכנסת ועליה יהיה מוטל לדון בחוק ולהחליט אם לחוקק חוק אחר ועוד הדרך ארוכה ורצופת ויכוחים ונקווה שהוויכוח יהיה ענייני ולגופו של נושא ולא לגופו של אדם. איני סבור שאם הייתה מכהנת שרת משפטים ההתנהלות הייתה אחרת-כבר ראינו מה גורלן של נשים שלא התייצבו בשורת המסדר הפמיניסטי.

בינתיים יכול הקורא להסיק משהו נוסף על אופייה של מנהיגת מפלגת העבודה – לגברים הסבורים משום מה שיש להעניק להם מקום נאות יותר בכל הנוגע לאחריות ההורית ויש לעמדתם הזכות להישמע צריך להיות ברור דבר אחד- אל תצביעו עבור שלי יחימוביץ ובעצם רצוי לברוח ממנה כמו ממגפה.

והנה הערה שוביניסטית חשוכה – יאיר לפיד השרמנטי נראה יותר ויותר כאלטרנטיבה קורצת. שלושת מפלגות השמאל- מרכז עומדות להיות מונהגות על ידי קלפטעס פולניות מהסוג המסוכן הארסי והאכזרי ביותר- עורו הגברים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טל  On 30 בינואר 2012 at 15:02

    מצד אחד נרתע מנשים, מצד שני מציין לחיוב את יאיר לפיד לצד הכינוי שרמנטי וקורא לגברים להתעורר. ההערה לא נראית דווקא שוביניסטית חשוכה, כי אם הערה מסוג אחר…

    האם זו רשימה שעניינה גיוס גייז?

להשאיר תגובה

