שנה טובה- חמסה חמסה חמסה


משהו רע קרה השנה לחג. דומה שקיימת מזימה להעכיר את מצב רוחנו לקראת השנה החדשה, לגרום לנו לצפות לגרוע מכל ולחזות צונאמי מדיני, כלכלי, חברתי ומה לא. הברכות היחידות שאני מקבל בדואר הן מגורמים מסחריים, היתר שולחים דוא"ל במקרה הטוב ורבים שהקפידו לשגר ברכה בעבר זנחו את המנהג- גם אני די מתרשל בעצם.

וזה לא נגמר בתחזיות  אפוקליפטיות. הדיאטה שאני מקפיד עליה כבר כמעט חודש בסכנה מוחשית וכבר קראתי כמה כתבות איך בכל זאת ניתן לשמור עליה בתקופת החגים-קילוגרם משוחרר לא יוחזר. מתברר שהחגים גם מהווים איום לא קטן על חיי המשפחה וד"ר סוזי קגן מסבירה לי כיצד להתמודד עם הלחצים  הנפשיים במערכת המשפחתית בחג. בקיצור כרגע אני כבר לא מסוגל אפילו לחשוב על תפוח בדבש.

בהיותי פולני בנשמתי אני שואב דווקא נחמה מנבואות הזעם. בדרך כלל אני נוטה להאמין שהאסונות שנחזים אינם נוטים להתרחש ובדרך כלל האסונות המתרחשים אינם נצפים מראש. אולי למרות שהכל מנבאים אחרת תהה לנו שנה טובה ומתוקה ? הלוואי!  -שנה טובה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רני  On 29 בספטמבר 2011 at 12:14

    נו, טוב אם כבר בקשת (אמנם לא במפורש) אז שנה טובה
    ושלא תדע רע ושתשמע ותראה רק טוב ושתרזה מעט.

  • גולדבלט משה  On 1 באוקטובר 2011 at 15:01

    תודה רני שנה טובה-שנת רזון [רק בשבילי]

כתיבת תגובה

