להתפקד לשלי יחימוביץ?


כוכי נומה [שם מעניין] החליטה לעזוב את הליכוד ולהתפקד לשלי-כך מסרת לנו כותרת באתר של שלי יחימוביץ ." נומה, בת 30, ביטלה חברות בליכוד כדי להתפקד בשביל שלי למפלגת העבודה, ומסבירה: "הקש ששבר את גב הגמל זה שיש כל כך הרבה משפחות בהן שני בני הזוג עובדים במשרה מלאה ושעות רבות, וגם אז לא מצליחים להתפרנס בכבוד. הלגיטימיות של הימין הכלכלי הלכה לאיבוד… הכניסה של שלי יחימוביץ' למרוץ על ראשות העבודה מסמלת תחילת תקופה חדשה של תקווה לפוליטיקה אחרת , איכותית יותר, כזו שמשרתת באמת את הציבור, בלי לפחד מאף אחד. ויש גם טפסי ביטול חברות בליכוד והצטרפות לעבודה…"

הקורא התמה מתבקש לשים לב, כוכי נומה אינה מתפקדת למפלגת העבודה היא גם אינה מתפקדת למפלגת העבודה בגלל ששלי היא מנהיגה בולטת במפלגה. כוכי נומה מתפקדת לעבודה בשביל שלי ואם אין שלי אין מפלגת העבודה. אני משער שאם שלי לא תיבחר ליו"ר מפלגת העבודה ובמקומה ייבחר עמיר פרץ [שאותו כזכור שלי כל כך מעריצה ובגללו נכנסה בכלל לפוליטיקה] כוכי נומה תחזור לליכוד.

אני לא יודע מה רוצה שלי יחימוביץ להשיג על ידי כותרת כזו. האם היא טוענת שבזכותה יצביעו לעבודה כאלו שלא היו חולמים להצביע עבורה בנסיבות אחרות?. או אולי היא טוענת שלעבודה כבר איש לא יצביע אלא רק עבורה?. אם כך אני מייעץ לשלי יחימוביץ לפרוש מהעבודה ולרוץ לבדה לכנסת- אולי התוצאות הצפויות ממהלך שכזה יביאו לריפוי חלקי של בעייתה הגדולה ביותר- אגו במימדים בלתי נסבלים. די לראות את האתר שלה  על מנת להבין שהיא אינה מסוגלת להתייחס לנושא אם אין היא עצמה מהווה מרכיב מרכזי בהתייחסות..

שלי לא יכולה לכתוב רשימה המתנגדת לשר"פ  היא חייבת לספר לנו על ראיון שהיא נתנה בנושא וכך הלאה וכך הלאה ועד לזרא. אדם נורמאלי מסוגל להתייחס לבעיות ונושאים גם מבלי לערב את עצמו בהם, קשה מאד למצוא את שלי מתייחסת לבעיות כאלו. ביקרו אותה על אי התייחסותה לנושאי שלום וביטחון והיא נתנה לכך הסברים שונים ומשונים. ההסבר האמיתי הוא שהיא אינה יכולה לדחוף את עצמה להתייחסות  כזו. לו למשל היו מארגנים לה סיור בפיקוד הצפון מציידים אותה במשקפת ומקשיבים לדבריה היא הייתה כבר נואמת לאומה על הבעיה הצפונית.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רני  On 11 באפריל 2011 at 18:14

    שמע, אולי אתה צודק אבל בכ"ז לא ראינו אותה בדרום עם בטלדרס ישן מעור ליד מנהיגי האומה ואותם טילים מפורסמים מברזל. גם לא זכור לי שהיא הצטרפה לאלי ישי בטלפונים לגולדסטון או שדברה בתקשורת על המבנה הארגוני של החמאס וההבדלים בחומוס שמנהיגיו אוכלים בעזה ובדמשק ומשמעות החומוס הזה ליחסי ישראל פלשתין. גם לא שמתי לב להספד שלה על אוהב השלום ג'וליאנו מג'נין שכנראה נרצח על ידי עובד תילנדי מיואש או אולי היה זה פועל בנין סיני שבור לב. לדעתי צריך לשפוט אותה בהשוואה ל 119 יושבי בית השפתותים האחרים לא בהשווה לצרציל או אפילו קיסינגר. זה אמנם סטנדרט דפוק אבל זה מה שהעם היהודי מנפק בימים אלו.

  • Gil  On 12 באפריל 2011 at 9:23

    אני מעדיף את מרבית הטמבלים האחרים בבית "נבחרינו". הסיבה לכך היא שבעוד שלי יחימוביץ' היא טיפשה פעלתנית הרי שרוב נבחרינו האחרים הם טיפשים ועצלנים. כשמדובר בטיפשים בעמדת כוח, העצלות הופכת להיות מעלה…

להשאיר תגובה

