שתיקת הבלוגרים "השמאלנים" אינה מקרית.


חיכיתי לראות שמא מישהו מהבלוגרים המוכרים כל כך, מהצד השמאלי של המפה, אלו שזועקים חמס ביחס לכל בור מים בהרי חברון ומגדירים כרצח מוות טרגי של נערה מגז מדמיע בבילעין יהיה לו משהו לומר גם על שחיטת פעוט בן שלושה חודשים [זהו המינוח המדויק]. הערכתי שיהיו תגובות מעטות אבל עד כה לא מצאתי תגובות בכלל. אפילו האיחוד האירופי גינה והזדעזע- אבל לא הם.

 איני סבור שההסתה של ארגוני השמאל והתקשורת נגד ההתנחלויות הכשירה את הרצח מאחר והצד הפלשתינאי מעולם לא נזקק להכשר שלנו. אני סבור שההסתה והדה -לגיטימציה השיטתית ביחס להתנחלויות והמתנחלים יצרו גם לגיטימציה מלאה לטבח באיתמר אצלנו ובתוכנו. במלים אחרות השתיקה מבטאת הסכמה שהמתנחלים ראויים לגורל מסוג זה. עבור חלק נכר מהשמאל הישראלי המתנחלים הם האויב – הרבה יותר מהפלשתינאים ועל אויבים אין צורך לחמול.

 

Trackbacks are closed, but you can post a comment.

תגובות

  • יונתן  On 13 במרץ 2011 at 7:09

    הטבח באיתמר – מזעזע. כל המילים מחווירות כשבאים לתאר מחבל שדוקר באופן יסודי תינוקת בת 3 חודשים.
    בהתאם לכך, זו אחלה הזדמנות לתקוף ולהשמיץ שמאלנים. בימים כאלה הסימפטיה הציבורית כלפיהם שואפת לאפס, ואפשר להגיד עליהם הכל.

  • ניימן  On 13 במרץ 2011 at 7:31

    אין כלל תוכן בפוסט מגנה ומזעזע לאירוע שידוע לכל בר בי רב שהוא מזעזע וראוי לגינוי. ולכן בלוגרים חכמים, שאינם גופים ממלכתיים כמו האו"ם, יודעים שאין טעם לכתוב אליו. ולא משנה אם הם מהימין, שמאל, מרכז, למעלה או למטה.

    או במילים אחרות: איפה פוסט ההזדהות שלך עם נפגעי הצונמי ביפן? (:

  • גולדבלט משה  On 13 במרץ 2011 at 8:35

    נפגעי הצונאמי ביפאן הם נפגעי אסון טבע שלא מידי אדם ולכן ההשוואה מופרכת. היחס למתנחלים ולפלשתיניאים עומד בלב הסכסוך וכן אנחנו חייבים לתהייחס קודם למגרש שלנו.

    אני לא מסכים עם הטיעון שאין מה לכתוב כי זה מזעזע מדי והכל ברור. יש מה לכתבו כשם שיש הצדקה למחות על מעשי עוול אמיתיים כלפי הפלשתינאים. אני לא חושב שלא כותבים כי ברור שהמקרה איום ונורא אלא מהטעמים שהזכרתי.

  • מילואימניק קרבי  On 13 במרץ 2011 at 10:29

    פוסט מביך משה.

    לא ברור מה ניסית להגיד פה, למעט ניסיון הסתה פאטתי נגד השמאל.

    ואזכיר לך שוב, אין בחלקת הארץ הקטנה שלנו אף איש שמאל שמטיף לאלימות, כל ניסיון שלך להראות אחרת הוא מביך ומביש.

    איפה התייחסותך לכל הפלשתינאים שנהרגו בשבועות האחרונים? מה אתה מנסה להוכיח? לעשות עוד דה-לגיטימציה לאנשי שמאל? אתה רציני?

    תנסה לכתוב לעניין.

  • גולדבלט משה  On 13 במרץ 2011 at 10:54

    אני לא עושה דה לגיטימציה לאיש-מה שאני טוען זמן רב שלמתנחלים נעשית דה לגיטימציה וגם דה הומניזציה ומדובר בתהליך מתמשך וברור. אני מדגיש הדה לגיטימציה היא למתנחלים לא להתנחלויות כפי שהיה צריך לצפות. אם אדם טוען שההתנחלויות מנוגדות למשפט הבינלאומי ויש לפרקן ולפנותן וכיו"ב אין לי שום טענה נגדו [יש ויכוח ]. מי שמוחה על מעשים לא ראויים של המתנחלים,אין לי טענה נגדו, מה שקורה הוא הרבה יותר מזה-מדובר על הוקעה של ציבור שלם וכשאתה מוקיע ציבור שלם והופך אותו לעבריין אתה כבר מוכן שייעשו לו דברים נוראיים.

    גם כך לא ניסיתי להסתית נגד איש-קבעתי קביעה שאין לי ספק שהיא נכונה והיא שהמתנחלים מוגדרים כאויב ממש על ידי חלק מהשמאל ומה שקורה להם זוכה ליחס תואם

  • עמית  On 13 במרץ 2011 at 11:39

    האמת – ארועים מהסוג הזה בעיקר גורמים לי לשתוק. קצת לבכות, יש להוסיף. ואחר כך להעיף מבט בחדר השינה לוודא שהבת שלי בסדר.

    מה שמפליא אותי, אם כבר העלית את עניין התגובה לרצח המזוויע הזה, שדווקא ארגוני הימין לא בזבזו שניה. מיד מנצלים את זה כדי להזכיר לנו כמה חשוב לבנות בשטחים (איך זה רלוונטי בדיוק?), כמה אין לנו פרטנר (איך זה רלוונטי בדיוק?), כמה הערבים רעים, וכמה תג מחיר צריך לגבות. בהשוואה להתלהמות ודרישות הנקם, שתיקה זו תגובה מאד מכובדת ומכבדת.

    לבי עם המשפחה ועם הילדים ששרדו. אני מנסה לדמיין את הילד הקטן שניסה להעיר את אביו ולבי נקרע. אני מנסה לדמיין את הבת בת שלושת החודשים והמחשבה האחרונה (אולי חלום) שעברה לה בראש, ועולות לי דמעות בעיניים.

  • מילואימניק קרבי  On 13 במרץ 2011 at 11:47

    א. מסכים איתך לגבי הדמוניזציה שעושים למתנחלים, בעיקר ליותר קיצוניים שבהם. עם זאת, זהו תהליך, יחסית, די טבעי – הדמוניזציה, לא הרצח הנורא. (אגב, אני מבטיח לך שאם היית תושב של אחד הכפרים הסמוכים לאיתמר היה לך קל מאוד להבין את שנאת המתנחלים שיושבים שם).

    ב. אתה לא חושב שיש דה הומניזציה הפוכה בקרב חלקים גדולים מהציבור הישראלי לגבי הפלשתינאים? לפני שנתיים נהרגו מאות ילדים בעזה על ידי חיילינו האמיצים, שמת לב איך הציבור הישראלי הגיב למאות גופות מרוטשות של ילדים? ראית את האבות שהביאו את ילדיהם לאזור גדר המערכת "לצפות מרחוק בהצגה", באיך מפציצים את עזה? שמת לב להתבטאויות של רוב הטוקבקיסטים וחלקים גדולים בציבור לגבי זה? אז מה לנו כי נלין? בגלל שפה מדובר באדם פחות מפותח שאין לו לא זרחן ולא F-16 וכל מה שהוא יודע זה סכין? (שוב, מבלי להוריד ולא במעט מהאכזריות הקשה לעיכול של רצח ילדים).
    אתה באמת חושב שמבחינת האב הפלסטיני ששלח את ילדיו לתזמורת המשטרה בעזה וקיבל חזרה גופות מרוטשות יש הבדל בין אם רוטשו מהאוויר במיטב הטכנולוגיה או אם נדקרו בסכין?

    ג. מעבר לזה, אני אשמח לראות בימוכין לאיזו "הוקעה של ציבור שלם" אתה מתכוון, לי באופן אישי ברור שמי שבוחר לגור באיתמר, בסביבה עויינת, בשטח שלא סופח למדינת ישראל, עם ילדיו, לוקח על עצמו סיכון מסויים. (בדיוק כמו שלך ברור שמי שגר בעזה ליד שכונה שאולי ירו ממנה קסאם פעם ואולי לא, לוקח סיכון שביתו ייחרב על יושביו).

    ד. היום שמעתי מישהו אומר בתגובה להחלטה על הרחבת הבניה בהתנחלויות הבלתי חוקיות עקב הפיגוע – "ממש חכם, אנשים לוקחים את ילדיהם לחיות במקומות מסוכנים, וכשהם נרצחים, אנחנו בתגובה רוצים לשלוח לשם עוד ילדים…"

    ה. נסה כמיטה יכולתך לענות ברצינות ולא לכתוב לי, "אז גם במעלה אדומים אסור לגור???".

  • מילואימניק קרבי  On 13 במרץ 2011 at 11:49

    כל מה שעמית כתב,

    וגם, מעניין איך אתה דווקא מנסה להתנפל על ה"בלוגר השמאלני", ונעמד בשורה אחת עם ראש עיריית אריאל ושאר עלובי החיים ממועצת יש"ע שעוד לא נתנו לדם להתייבש וכבר החלו לצווח כעופות שחוטים על אשמת השמאל והתרת הדם בחוות גלעד.

    מעניין.

  • הצועד בנעליו  On 13 במרץ 2011 at 11:54

    פשוט לא רוצים לקלקל לכם את החגיגה.
    סוף סוף יש לכם דם לרקוד עליו, עילה לאורגיה של 'תג מחיר' תוך השמצת השמאל, למה שנפריע אנחנו עם גינוי מיישמי 'תורת מלך' בגרסתו המוסלמית?

  • גולדבלט משה  On 13 במרץ 2011 at 12:22

    למילואימניק ראשית דה הומניזציה של אויב היא למרבה הצער תהליך מוכר ודי טבעי -הסימטריה שלך אינה נכונה כי אני לא תקפתי את הפלשתינאים על הדה לגיטימציה שהם עושים ליהודים אלא ציינתי כעובדה ולא תקפתי את הדה לגיטימציה שיהודים עושים ליהודים. יחס לעובדות הנוגעות לעופרת יצוקה יש לנו מחלוקת בסיסית ומדובר בסיטואציות שונות. גם הנתונים שלך מאד לא מדויקים.

    ביחס להתנחלויות עצמן-כבר כתבי שהתנגדתי לרובן המכריע אבל כפרגמטיסט בנשמתי אני מנסה לבחון מה עושים כדי לנצלן כאלמנט חיובי במו"מ זה אפשרי אבל זה גם נושא לרשימה אחרת.

    • הצועד לקב"ן  On 14 במרץ 2011 at 7:45

      ושכחתי להוסיף שמי שמעודד את שפיכת הדם הם השב"כ והממסד, כדי להשכיח את הרדיפות אחרי הדמוקרטים האמיתיים וביחוד המושמטים.
      מה שנעשה פה זו המחשה שאמנם לא נרחיק לכת בהשוואה שלה, כי זה עוד רחוק ממה שהיה בשואה (למרות שהרעיונות נגד מושמטים מקטינים באי אלו מילימטרים את המרחק) – אבל מה שקורה פה הוא שמזכירים שוב ושוב שיש לי פרופיל 21 נפשי, ופרופיל 21 נפשי = אדם לא שפוי.
      כשמכריזים על מישהו כלא שפוי נפתחת הדרך לאי לגיטימציה חברתית שלו. קודם כל זו סתימת פה – צמצום זכות ומרחב הדיבור שלי, ואח"כ בתור שלב שני זה גורם להתרחקות מן המסומן (אני או מישהו אחר) עד כדי בידודו החברתי/אינטרנטי = הכנסתו לסוג של גטו.
      הרבה פעמים אני שואל את עצמי כמה מה`ציבור השקט` כאן קונה את ההשמצות המתוחכמות-מרומזות שמפוזרים כאן נגדי, וכמה נופלים בפח של אנשי השב"כ שרודפים אותי.
      זה גורם לי לחזק את ראייתי את עצם המצאת הסימון הנפשי בפרופיל 21 ככלי שנועד להדרה-גטואיזציה חברתית, ניכור שמי שנמצא בו גם המוטיבציה שלו בכל מיני תחומים בחיים יורדת = השמדה, אמנם שקטה.
      המושמטים הם קורבנות לא פחות מהבכיינים באיתמר, וצריך להצדיע להם על שלא שירתו בצבא ולשלם להם פיצויים על שנות הרדיפה הרבות!

      • אילן  On 14 במרץ 2011 at 14:00

        (דקת התפעלות)
        וואו!
        תגיד, צל"קניק, אתה בכל פעם מעתיק את זה ידנית מהיכן שזה נכתב במקור, או שיש לך תוכנה כזאת שמעתיקה, מדביקה, מבלגנת ומוציאה דברים מהקשרם?

  • לוי פסחוב  On 13 במרץ 2011 at 13:50

    כן, נכון, עוד פעם השמאלנים האלה. אנשים נרצחו, אחרים יירצחו אבל מאד מאד חשוב לי לדעת מה קורה עם הבלוגים של הכת התמהונית, הקטנטנה, חסרת החשיבות, זו שבקושי רואים אותה – של השמאלנים האלה שאני ממש לא יכול בלעדיהם

    • בד  On 14 במרץ 2011 at 14:48

      אילן, אני מוחה על ההסתה שלך! אנשים כביכול "הומנים" כמוך הם האכזריים מכולם. מזכיר לי את המלחמה שמתחילה, לגבי יהודים לפחות, באותו היום בו מתווים עליהם את הסטיגמה של ה"21", ואחר כך, במהלך חייהם, נלחמת בהם המערכת באמצעות אנשים כמוך, `מתנדבים` כביכול הנמצאים בכל מקום כדי להכשיל את דרכם, שכן "מי שלא עשה צבא לא ראוי להיות אזרח".
      אותם שלומיאלים שניהלו את המלחמה האחרונה כפי שניהלו, עוד רוצים לחנך אותנו להיות שלומיאלים כמותם. לא הייתי קונה מהם מכונית משומשת, אבל הציבור המטומטם ממשיך להאמין בהם וגם בקביעות שלהם לגבי אנשים. והפרופיל 21 הוא רק אחת משיטותיהם להנצחת הטמטום בצבא.
      דרך אגב, מי שעוד מסתכל על פרופיל 21 כסטיגמה, מן הסתם גם יש סיכוי שהוא נמנה עם תומכיו הנלהבים של ביבי.
      לפני כמה שנים התקבלתי לקורס מקצועי מסויים של משרד העבודה.
      בשערי הכניסה לקורס, מישהו החליט שאנחנו חייבים להיבחן בידיעת האנגלית שלנו, וקיבלנו "אנסין" מאמר.
      המאמר הציג כפתיחה את הטענה לפיה גאונים כמו איינשטיין לא היו מצליחים בחברה רגילה.
      בהמשך הסתבר שלכותב המאמר אין בעיה עם זה. עיקר טענתו היתה שהחברה אינה צריכה להתאים את עצמה לגאונים, למיוחדים והמוכשרים שבה, אלא להיפך, הם צריכים להתאים את עצמם להיות מתאימים לחברה, ובכל מחיר.
      החברה, לפי טענת המאמר, לא צריכה מיוחדים. היא צריכה מתאימים.
      מה הפלא, אם כך, שאנשי הצבא מרשים לעצמם לתייג ולסמן עם פרופיל 21 את מיטב האנשים בארץ, ולהקיא אותם מקרב החברה רק בגלל שיש להם בעיות נפשיות קלות? ואחר כך אותם מיליטריסטים הולכים להכות את נשותיהם ומה לא.

      • Radiofoniac  On 15 במרץ 2011 at 10:28

        כבוד העורך דין יודע בוודאי מה דינה של התחזות ברשת.
        קיומה הסדרתי גם מהווה עדות, קטנה יחסית, לרמתם המוסרית של רבים מאנשי המחנה הימני-בטחוני בארץ.

      • Radiomaniac  On 16 במרץ 2011 at 8:10

        הרדיופוניאק, במקום להצהיר על עצמו שהוא "לא נאמן למדינה", היה יכול לקצר ולכתוב "בוגד". אין פלא שיצור כזה לא מזדעזע מטבח של ילדים קטנים. בתנאי שהם יהודים כמובן.

  • אחד שיודע  On 13 במרץ 2011 at 14:27

    הבלוגר ריצ'רד סילברסטיין לא שתק:
    http://www.richardsilverstein.com/tikun_olam/2011/03/12/death-in-itamar/

  • schmuckupation  On 14 במרץ 2011 at 9:56

    מילאומניק,

    רשמת בתגובה למעלה שאין איש שמאל שתומך ברצח…אז זהו -שיש כאלה שעשו את זה, בפייסבוק.

    שנאת החרדים, מתנחלים ושאר ירקות ממהמטבח של שולמית אלוני מהווים מנוף מספיק חזק כדי לא לראות את הזוועה. או לשתוק.כמו שרובכם עושים.

    תפסיק לקטר על כך שהציבור לא כל כך מאמין שאתם מזדעזעים. גם היום אתם עסוקים בלהגיב על התגובה של המתנחלים במקום לדבר על העיקר- השותף שלנו לשלום התגנב בלילה לבית משפחה ושחט בסכין ילדים. בסכין.
    קפיש ?!

    • מילואימניק קרבי  On 15 במרץ 2011 at 8:09

      schmuckupation,

      לרוב מקובל לתת סימוכין או לפחות ציטוט למה שאתה אומר, נסה לגבות את הטענות שלך – חובת ההוכחה עליך. ולא, להגיד לי "ראיתי בפייסבוק" זה לא נחשב.

      אם אנחנו הולכים על גישה כזאת, שנתחיל לספור כמה מופרעים מסתובבים ברשת ומטיפים/מצדיקים הרג של ערבים חפים מפשע?

      לא איכפת לי ולא מעניין אותי מה יחשבו או מה תחשוב אתה על כמה אני מצטער או לא על המשפחה שנרצחה, זה באמת עלוב בעיניי הריקוד המכוער על הדם של הנהגת המתנחלים שישר רצה להאשים את כל העולם ואישתו, את השמאל, את הימין, את הממשלה ואת האמריקאים – כל זה עוד לפני שיבש דם הילדים.

      מה שכן, לנתק את הרצח הזה מיהודי איתמר שרצחו ערבים שגרו סביבם, מההתנכלויות הבלתי פוסקות של קיצוני המתנחלים לכפריי הסביבה, מהרג הילדים ברצועת עזה וכל שאר פירות הביאושים של הסכסוך הישראלי פלשתינאי (כן, גם הרציחות וההרג מהצד השני, לא, "הוא התחיל" זה לא תירוץ מקובל עליי), ולהעמיד אותו בודד באור יקרות כהוכחה ניצחת מעוררת רחמים הנשאבת מדם ילדים לכך ש"אין פרטנר ולכן יש לבנות עוד מאות איתמרים וליישב בהם מאות ילדים שיוכלו להיהרג בצוותא עם הילדים הפלשתינאים", זה אעפס, איך לומר, קצת פאטתי.

      *ברור שבכל האמור לעיל אין להפחית מהכיעור של מפלצות האדם שביצעו את הרצח המתועב ו/או להצדיקו או לתרצו בכל דרך שהיא

      • schmuckupation  On 15 במרץ 2011 at 8:22

        נו מילואמניק,

        ציפיתי ממך ליותר מקידוש הנראטיב של המסכנות הפלסטינית מנחת זרועם של ה"הם"- המתנחלים.

        מאורעות תרפ"ט קרו לפני קום המדינה ולפני שמישהו הגה את המונח מתנחלים -הם גם נשחטו בגלל התיישבות מעבר קו הירוק ?

        להתחיל למנות לך מעשי שחיטה ופרעות במתיישבים תמימים שבוצעו על ידי שכנינו לשלום שלא קשורים להתנחלויות ?

        עובדות …עובדות, כמה שאנשי שמאל לא מסוגלים לחיות איתם. מבטיח סקירה מעניינת על התופעה בפוסט הבא בבלוג שלי.

    • מילואימניק קרבי  On 15 במרץ 2011 at 9:13

      schmuckupation,

      צודק, תודה על ההבהרה, עכשיו אני מבין שטעיתי, בעיקר בגלל פרעות תרפ"ט (האם אתה מכיר את האירועים שקדמו לפרעות או שאתה סתם אוהב לדקלם?) ובעיקר בגלל הביזה הגדולה בצפת.

      גם אם התעלמת בגסות מהטבח שביצע עם ישראל ביבוסי החתי והפריוי שישבו פה! (לצורך העניין, מדובר בציניות, מקווה שתבין זאת לבד)

      אין לי עניין בלדוש באירועים היסטוריים שמציגים צד אחד בלבד.

      אני מקווה שברור לך שגם לצד הפלסטיני יש נראטיב ברור בדיוק כמו שלך ברורים "הפרעות ביהודים", נכון?

      המשחק המטופש של "הם התחילו" לא מקובל עליי ולא צריך להיות חלק מדיון של אנשים רציניים (מאמין שאתה רואה את עצמך כאחד כזה).

      את הדוגמאות לרוצחי איתמר ופורעי המתנחלים נתתי לא כדי להצדיק ואני חושב שהייתי די ברור בכך, אלא כדי להראות שיש גם צד שני לדברים.

      אם לדעתך הנראטיב היחיד שנכון הוא הצד הישראלי/יהודי, אשריך, אני לא מאמין באמיתות סובייקטיביות, מצטער.

      בכל מקרה, בשורה התחתונה, גם אם נצא מנקודת הנחה שאתה צודק ואכן כל הסכסוך הישראלי פלסטיני מהותו התגוננות של הישראלי האומלל וחסר האמצעים מפני המפלצת הפלסטינית, אתה באמת חושב שתחרות ההרג שאנחנו מצויים בה (רמז: לפלסטינים נהרגו הרבה יותר חפים מפשע מאשר לנו), היא היא הדרך לפתרון הסכסוך?

      • schmuckupation  On 15 במרץ 2011 at 10:41

        מילואמניק,

        למרות שאתה מתעקש לקרוא לו כך, לא מדובר בסכסוך פלסטיני-ישראלי.
        מדובר בסכסוך ערבי – יהודי.

        האחריות והאשמה של תוצאות הסכסוך נמצאות במגרש של הוועד הערבי (כיום מדינות ערב) והכיבוש הבריטי.

        צא ולמד:מבחינה כמותית- ערבים רצחו הרבה יותר יהודים, והרבה יותר ערבים.

        מבחינה מוסרית- יש הבדל בכוונה. גם בית המשפט מבדיל בין הריגה בשוגג לרצח בכוונה תחילה. אבל בגלל שהנארטיב הקדוש אינו מאפשר קליטת עובדות וקיום תקין של חיישני מצפון אני משער שהדברים יעברו מתחת לרדאר שלך.

        יחי הנראטיב !

  • schmuckupation  On 15 במרץ 2011 at 10:44

    מנה שנראית עתיקה, אבל המתכון המוצלח לא השתנה במשך אלפי שנה:
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%94%D7%95%D7%93

    • מילואימניק קרבי  On 15 במרץ 2011 at 11:07

      schmuckupation,

      כינוי הסכסוך הוא סובייקטיבי לחלוטין, ויש היגיון רב בדרך בה אני בוחר לכנותו.
      גם אם לא תאהב זאת, בכל זאת במדינתנו חיים שני מיליון ערבים כתושבים שווי זכויות (פחות או יותר), שרובם משלמים מיסים, עובדים ותורמים.

      אתה יכול להמשיך לקרוא לזה סכסוך יהודי-ערבי, ואני שראיתי גם את צדדיו העקובים מדם של הסכסוך בשטחים ובלבנון, וגם את פניו היפות והאנושיות בכפרי וערי הגדה, בארץ מצרים לאורכה ולרוחבה ובשכנתנו ירדן – יכול לכנות את הסכסוך בגאון כפי שאני רואה אותו.

      אינני יודע למה אתה קורא רצח, דיברתי איתך על האנשים החפים מפשע שנהרגו, אם כל נקודת מבטך לגבי הסכסוך מתמקדת לשני התירוצים הילדותיים של "מי התחיל" ו"אני לא התכוונתי" (לדוגמא – אני לא התכוונתי לירות פגז על בית שפיניתי אליו את בני משפחת סמוני רק כמה שעות קודם לכן וכך להרוג 28 בני משפחה אחת – ושלא יהיה ספק, ברור לי שלא הייתה פה כוונה/ידיעה, השאלה אם זה משנה מבחינת התוצאה או ההרגשה של הצד השני) – אז חבל לשנינו על הזמן.

      אתה צודק, הערבים התחילו, והם הורגים בכוונה ואנחנו הורגים רק בטעות ורק בתגובה לזה שהם הורגים בנו. בגלל זה נשלוט בשטחים 45 שנה בלי לתת למי שגר שם זכויות אזרחיות תוך ניצול משאבי הטבע ועוד ועוד – חזק חביבי, חזק!

  • schmuckupation  On 15 במרץ 2011 at 11:17

    "אינני יודע למה אתה קורא רצח…" מילואמניק שלי, אתה כן יודע למה אני קורא רצח.

    -ובגלל הקונפליקט הפנימי אתה מתגונן.

    יכול להיות שזה מעיד שמצבך המנטלי עוד טוב…מצד שני, לא לעולם חוסן.
    אולי כדאי שתשחווה לנראטיב באדיקות גדולה יותר. אתה מתחיל להתערער לי פה.

    • schmuckupation  On 15 במרץ 2011 at 11:21

      ועוד קצת על סיכויי הרעיון לשלום עם העולם הערבי בדרך שלך:
      http://schmuckupation.wordpress.com/2010/04/23/%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%99-%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%93-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AA/

      -שלא תגיד שאני לא משקיע בך.

    • מילואימניק קרבי  On 15 במרץ 2011 at 11:29

      חבל שאני משקיע וכותב וזה כמו לדבר לקיר.

      לא ברור אם אתה לא קורא, לא מבין, או סתם אין לך מה להגיב.

      התגובה שלך מביכה, בעיקר אותי, על שאני מבזבז זמן לחשוב ולענות ואילו אתה לא מצליח אפילו להוציא חצי תגובה למעט ציטוט זה או אחר של מאורע היסטורי.

      לא מפתיע האמת, ואני מסכים איתך לגמרי לגבי זה שמי שאין לו מה להגיד, עדיף שישתוק – אבל לא אצפה ממך להתנהגות הגונה.

      בכל מקרה, אם לא הבנת, כשכתבתי "אינני יודע למה אתה קורא רצח…", זה היה בתגובה לקביעה שלך לגבי זה שיותר יהודים נרצחו על ידי ערבים, שבאה לאחר האמירה שלי שיותר חפים מפשע פלסטינים נהרגו.

      לא מאמין שאני צריך לשבת פה ולהסביר את זה, אבל בבקשה, בבקשה, אל תיתן לי עוד קישור לוויקיפדיה על רצח החלבן היהודי באוסטריה במאה ה-16, ולא עוד משפט לגבי הנראטיב שלי – אלו טיעונים חזקים מדי ואתה ממש מתחיל לשכנע אותי, אז בבקשה יותר בעדינות, קשה לי עם יכולות הדיון המופלאות האלה.

      • schmuckupation  On 15 במרץ 2011 at 11:46

        דווקא הבנתי טוב מאוד את "אינני יודע למה אתה קורא רצח…", וגם את הרקע למענה הזה.
        יכולת דיון היא לא אמת המידה שמעניינת מישהו באמת. אולי יכולות נאום.

        מה שמעניין בני אדם בהקשר המדמם הזה הוא מצפון וחוש צדק.

        אם אתה יודע מהו רצח, ומדוע בית המשפט מבדיל בין רצח להרג למה אתה גורם לעצמך לעשות שמיניות באוויר ?

        תכין לך עוד כוס תה צמחים ותהרהר בעובדה הפשוטה הבאה: ערבים רוצחים יהודים הרבה מאוד שנים.

        כשתקבל במלוא ישותך המשעובדת (כרגע) לנראטיב את העובדה הזאת -בלי אבל ובלי סוגריים ובלי לאזכר מתנחבלים ובלי לדבר על כיבוש, אשמח להעלות את רמת הדיון שלי לרמה שלך.

        תזכורת אם עפת למקום אחר:
        ערבים רוצחים יהודים הרבה מאוד שנים.

  • מילואימניק קרבי  On 15 במרץ 2011 at 14:05

    schmuckupation,

    ישותי משועבדת למה שאתה קורא ״נראטיב״, ומה עם ישותך שלך, היא לא משועבדת?

    לצד אחד יש נראטיב ולצד השני אמת?

    בכל מקרה, שני הצדדים פשעו אחד כנגד השני, עבורך רצח היהודים בבגדד גרוע יותר מכיבוש, תקיפות צבאיות, ניצול משאבים ומניעת חופש וזכויות אזרחיות במשך 45 שנים, ועבור אחרים לא.

    בשורה התחתונה, כמו שאמרתי, ילד מת הוא ילד מת, לא כל כך משמה לאמא שלו אם זה פגז שנורה בתגובה לקסאמים שנורו בתגובה לסגר שהיה בתגובה לניסיון חדירה שהיה בתגובה לחיסול מהאוויר שהיה בתגובה

    או לחלופין אם הוא נרצח באכזריות בהתנחלות מסויימת כתגובה לכיבוש שבתגובה לרצח היהודים בבגדד.

    תיזהר שלא תסתכל בראי ותראה שם רק נראטיב חד צדדי.

    • schmuckupation  On 15 במרץ 2011 at 14:19

      בשורה התחתונה אתה מפנטז.
      בלי להתייחס לשיקול המוסרי- בתי משפט בכל העולם מבדילים בין רצח לבין הרג שנגרם מסיבות שונות.

      גם אם תנסה לצייר סימטריה באלף הסברים שונים אני לא יקבל את ההשוואה בין מישהו ששחט תינוק לבין מישהו ששחרר פגז על מחבל והילד של השכנים שלו נפגע.

      אין סימטריה, ולא תהייה סימטריה בין מה שצה"ל והמתנחלים עושים ועשו לבין האכזריות והרשעות שאתה מנסה להצדיק.

      אגב, גם אין סימטריה כזאת גם בעיני הערבים.

      אין סימטריה כזאת גם בחיים שלך- כי אם מישהו היה דורס אותך בכוונה תחילה לא היית מתייחס לעניין כמו מישהו שהתנגש בך בשגגה.

      אין קשר או סימטריה בין מישהו שמתגנב לבית ושוחט ילדים לבין תנועות שחרור.

  • מילואימניק קרבי  On 15 במרץ 2011 at 19:14

    schmuckupation,

    אתה עלוב נפש שלא שווה אפילו מאית מזמני:
    "אין סימטריה, ולא תהייה סימטריה בין מה שצה"ל והמתנחלים עושים ועשו לבין האכזריות והרשעות שאתה מנסה להצדיק."

    אפס מאופס או אדיוט גמור, אלה שתי האופציות היחידות שיכולות להיות ליצור כמוך אם בין המילים שבחרתי ועודני בוחר בקפידה הצלחת לראות ניסיון להצדקת פשעים אומללים.

    אחרי שראיתי את תגובתך הפאטתית בפוסט אחר של משה ובה אתה מאשים שחור על גבי לבן את השמאל הישראלי בטרור וברציחות הבנתי שאין כל תועלת בדיון איתך ואתה לא מגיע כדי להתדיין אלא כדי לשפוך את זוהמתך.

    אני באמת תוהה כעת כמה אתה מכיר את הסכסוך מבפנים, בכמה התנחלויות וכפרים ביקרת, עם כמה מתושבי המקומות שוחחת, וכמה שירותי מילואים קרביים בשטחים יצא לך לעשות שאתה מדבר בכזה טמטום.

    על פי המדמנה שנשפכת ממקלדתך אתה עוד אדיוט שמאונן ליד המקלדת סיסמאות ריקות מתוכן שרק מחכה להרג הבא של חפים מפשע כדי לחייך בעונג ולהאשים את העולם כולו.

    ומשה, אם ברצונך להעלות במעט את רמת הבלוג ולייצר פה איזשהו שיח אמיתי בין הצדדים, טוב תעשה אם תרסן חלק מהתגובות שמבזות לא רק את כותבן כי אם גם את האכסניה בה הן נכתבות.

    • שחרור יונים  On 15 במרץ 2011 at 21:20

      נו מילואימניק,

      קפץ לך הקישקע החוצה בלהט ימני משהו.
      כנראה שמדובר בעצב חשוף אז לכבודך אני יחדד את הנקודה.

      אני ועוד רבים (ומעולים) במדינה הזאת חושבים בתמים ובאמת שפעילות השמאל מהווה רוח גבית לארגוני הטרור.
      במקרה שעכבר יבשה כמוך לא מסוגל להבין את הביטוי רוח גבית- בכל אופן המשמעות היא יותר טרור.
      המשמעות היא יותר דם שנשפך.

      אתה עומד להגיב עניינית או לפרוק עוד גוש ?

      • מילואימניק קרבי  On 16 במרץ 2011 at 7:21

        הייתי מגיב לעניין לו הייתי רואה אם יש עם מי לדבר ולא חזרה על מנטרות שחוקות.

        העליתי מספר נושאים שלא התייחסת לאף אחד מהם, זה לא ממש מפתיע אבל מילא.

        וכן, אתה צודק, לא הכיבוש בן 45 השנים, לא התפרעויות המתנחלים, לא גזל המשאבים, לא הרס בורות המים, לא הרחבת הבניה התמידית, לא התקיפות הצבאיות הכוחניות, לא השליטה הצבאית, לא מגבלת חופש תנועה וחופש אזרחי, לא בניית התנחלויות על שטחים פרטיים, לא מניעת החופש להפגין, לא הגבלת הכניסה והיציאה לחו"ל ועוד ועוד –

        מה שמלבה את הטרור זה האחוז הזניח (לצערי) של אזרחי ישראל בעלי המצפון שחושבים שלאדם, גם אם הוא פלסטיני, מגיעות זכויות והזדמנויות שוות לאדם יהודי (גם אם הוא מתנחל ישראלי).

        יפה, כל הכבוד, נקווה שכשייעלמו מפה אנשי השמאל והימין יעלה לשלטון הוא יצליחו לפתח פה מדינה ראויה ושיוויונית (רגע, הימין לא בשלטון כרגע?).

        בכל מקרה, הדקלום הילדותי שלך של המילה "נראטיב" (כמובן לא התייחסת ל"נראטיב" שאתה אוחז בו בכל מאודך) והאשמת השמאל (?!) בליבוי הטרור, בלי שום הוכחות למעט זה שעוד "רבים ומעולים" (הרשה לי – פחחחחחחחחח) חושבים כמוך, וחוסר היכולת שלך לבנות טיעון אחד ראוי אחרי קרוב לעשר תגובות שכתבת פה – מעידים כאלף מונים על מידת היציבות של השקפת עולמך.

  • Radiofoniac  On 19 במרץ 2011 at 6:54

    אני מציע למר גולדבלט שיפסיק להתחסד, ופשוט יתחיל לכתוב בעצמו פוסטים הקוראים לרצח 'בוגדים', במקום להשאיר את העבודה למגיבים (אחרים?) בבלוג שלו המכנים כך את מי שמסרב להיות נאמן למשטר שאינו מסכים לאידאולוגיה שלו.

    • Radiofoniac  On 19 במרץ 2011 at 7:09

      ועדיף להיות RADIOMANIAC על LIBERMANIAC פחדן כמו היצור שהגיב בביום 16 במרץ 2011 בשעה 8:10.

להשאיר תגובה

