עכשיו אפשר להתחיל לחקור!


שוב נתניהו עשה לליברמן את העבודה. הוא גם סיכל הצעה פופולארית של ישראל ביתנו והעלה על עצמו חשד כבד של רכרוכיות. חוץ מזה הוא פטר את ליברמן מלהסביר את ההחלטה בעולם. ליברמן צבר עוד נקודות בדעת הקהל, עוד סיבה להתחשבן עם נתניהו בעתיד, ופטור מכאב ראש בהווה-זה מה שנקרא הטוב מכל העולמות.

 ועדת חקירה פרלמנטארית אינה המכשיר הנכון לבדיקת טענות רציניות ביותר בדבר מקורות המימון של ארגוני השמאל והגופים העומדים ביסוד פעילותם [פעילות הנחשבת בעיניי חלקים נרחבים בציבור כבוגדנית ממש]. מאחר ומדובר על פי החשד לכאורה בפעילות המסכנת אינטרסים חיוניים למדינה מן הראוי שהיא תיחקר על ידי השב"כ, המוסד ואולי אפילו המשטרה. אין להניח מראש שום דבר תמים בפעילות ארגונים אלו כאשר היא ממומנת על ידי ממשלות זרות.

מאידך ועדת חקירה של הכנסת לא תחשוף דבר אלא תהווה רק במה להתנגחות פוליטית ומתן הזדמנות פז לכל אותם ארגונים לצווח כי הם נרדפים פוליטית. ישנן חקירות שצריך לנהל בחשאי וישנן גם כמה מלחמות כאלו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אלברטוס מאגנוס  On 23 בפברואר 2011 at 13:09

    דרור בל"ד – בשם ההסתדרות הציונית לדורותיה אני רוצה לספר לך שאתה פשוט טרול אובססיבי. כל פעם מוצא לך מישהו אחר להיטפל אליו. גמרת לריב עם אחד, אתה עובר לאחר. אנחנו הציונים לא נגמרים כל כך מהר, ככה נראה.

    ותנסה שיאצו – זה יעשה לך רק טוב.

  • דרור בל"ד  On 23 בפברואר 2011 at 23:25

    הפעילויות המסכנת על פי החשד לכאורה אינטרסים חיוניים למדינה ע"פ התבטאויותיו של ליברמן הן פעילויות החושפות פשעי מלחמה לכאורה שנעשו לכאורה ע"י חיילי הארגון המכונה צה"ל בפי הציונים, ופעילויות ההמשך המשתמשות בראיות לכאורה כדי להביאם לדין בינ"ל. ליברמן אמר במפורש כי מקורות המימון רק של הארגונים האלו מעניינים אותו, היות והן פוגעות ביכולת התפקוד של הצבא הציוני.

    אני מסכים עם הכותב כי אין להניח מראש שום דבר תמים בפעילות ארגונים אלו כאשר היא ממומנת על ידי ממשלות זרות. אוסיף גם כי אין שום דבר תמים בהתבטאויותיו של ליברמן ושל מצדדי וועדת החקירה. לא בנסיון לייפות את הדברים עסקינן (בהחלט ישנם בשמאל גם כאלה העוסקים בזאת, וגם אני סבור שהצווחות על רדיפה פוליטית הן מגוכחות) אלא בויכוח פוליטי האם קריאה להעמדה לדין של בכירים בצבא, ובחשיבות ראשונה במעלה פוליטיקאים, פוגעת או תורמת לאינטרסים חיוניים למדינה.

    הדיון הזה לא מתאפשר עקב הנחת ייסוד כי הפעילויות פוגעות באינטרסים של המדינה. גם דיון ציבורי בלגיטימיות מצע בל"ד, או בלגיטימיות הדרישות בהצהרת חיפה – הטענה השוללת את לגיטימיות הגדרת המדינה כמדינה יהודית – לא התקיים מעולם. לו הייתה ניתנת במה לדיון הוגן בשאלות אלה, לא היו צריכים ארגונים אלו, כמו הממשלות המממנות אותם, לפעול בדרכים עוקפות שיח ציוני ולא היו נחשבים ע"י חלקים נרחבים בציבור כפעילויות בוגדנית ממש.

    דה לגיטימציה של דעות המתנגדות לציונות מאפיין את הציונות החל מראשיתה ועד היום הזה. דוגמה מהימים האחרונים ממש: לא במקרה הידיעה על עריקתם של הטייסים הלובים שסירבו להפציץ אוכלוסייה אזרחית נפקדה מהשיח הציבורי. עוד לא תמו שבעת ימי האבל עליהם הכריז בן אליעזר, וקרדוואי – מנהיג האחים המוסלמים – נואם לפני מליוני המפגינים ומשגר הבטחות לשחרור עזה הנצורה. יום לאחר מכן מתיר אותו איסלמיסט פונדמנטליסטי קיצוני (אנטישמי?) זה את דמו של רוצח ההמונים קדאפי – מי שלימים יקבל מקלט מדיני בישראל, רק בישראל, (בהמלצת דן חלוץ), כאשר כל הדיפלומטים הלוביים בכל העולם כולו קוראים, מתחננים, בפני העולם כולו לעצור את הטבח ולהעמיד את טובח ההמונים למשפט בבית הדין בהאג.האם קריאה זו פוגעת באינטרסים חיוניים של לוב?

    דין אהוד ברק כדין קדאפי. דין מפקדי הצבאות שטבחו בתושבים זהה. כל עוד לא יכירו הציונים בלגיטימיות הטענות הללו (לא צריך להסכים, צריך להכיר בהן כלגיטימיות), גם הצד השני יעשה מאמצים משלו ליצור דה לגיטימציה לדעות אחרות.

  • גולדבלט משה  On 24 בפברואר 2011 at 4:31

    אכן דרור התנגדות לציונות,להגדרת המדינה כמדינה יהודית ושאיפה למדינה דו לאומית,משמען חורבן פיזי של המדינה היהודית ובעתיד ללא ספק גם אובדן קיומי. כשלעצמי רמת הסובלנות שלי כלפי מי שמסכן אצת קיומי ואת קיום משפחתי היא אפס ואין "פשע מלחמה" שאיני מוכן לבצע על מנת להגן על קיומי. אם נדרש להפעלה מסיביחת של נשק גרעיני על מנת להשמיד את אויבי המדינה היהודית,אם באנמת יאיימו על קיומה, עלינו לעשות זאת ללא היסוס.כל ארגון שינסה להחליש את כוחנו להגן על עצמנו דמו בראשו. את מפלגת בל"ד עצמה הייתי מוציא מזמן מחוץ לחוק. אני מקווה שביטאתי בבהירות ובברוטליות נאותה את המחלוקת בינינו

    • דרור בל"ד  On 24 בפברואר 2011 at 12:47

      הרי כל המחלוקת היא בניבוי התוצאות של מדינה דו לאומית. אילו הייתי סבור כי משמען חורבן פיזי של המדינה היהודית ובעתיד ללא ספק גם אובדן קיומי, בוודאי שהייתי מסכים עם כל מילה מדבריך.

      אלא שאני סבור בדיוק להיפך. המשך ההתעקשות על דרכה של הציונות, היא זו שתביא לדעתי חורבן פיזי של המדינה היהודית ובעתיד ללא ספק גם אובדן קיומי. אני מניח כי אם גם אתה היית סבור כך, היית קורא להוציא את המפלגות הציוניות אל מחוץ לחוק.

      מה עושים במקרה כזה, כאשר כל צד בטוח בצדקתו ובנוסף סבור כי הצד השני מוביל אותנו לאבדון? האמת, אין לי תשובה.

      • דרור בל"ק  On 27 בפברואר 2011 at 15:51

        בהתחשב במספר התגובות שאתה מפיץ על פשעי הציונים ועל חורבנה הצפוי של מדינת היהודים "אין לי תשובה" זה קצת מפתיע.

  • רני  On 24 בפברואר 2011 at 8:06

    הנטייה של דרור בלא"ד לערבב עובדות בדמיונות והזיות ולסתירה עצמית מתמדת לא מאפשרת לקיים עמו שום דיון בשום נושא. באשר ליתר מר גולדבלאט צודק.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s