תתפגרי כבר מפלגה ארורה


זמן רב אני תוהה מתי מפלגת העבודה תתחסל ותשחרר את כולנו מעול ייסוריי גסיסתה. וודי אלן אמר שהוא לא אוכל צדפות כי הוא רוצה את האוכל שלו מת, לא חי, לא גוסס, מת!. כך אני רוצה לראות את מפלגת העבודה– לא גוססת אלא מתה וקבורה עמוק באדמה. גם לא אכפת לי, אם לאחר מותה הכלבים ילקקו את דמה כמאמר המשל המקראי. אני מודה ומתוודה-היחס שלי לגוף הזה הוא יחס של משטמה נוראה. שנאה ותיעוב שיכלו להתרחש רק על רקע אכזבות חוזרות ונשנות שחלקן אירעו עוד לפני מהפך 1977.

 קצת מוזר לי לשמוע את האשמות הבגידה כלפי הפורשים מפי אלו שתבעו כל הזמן מהמורדים לפרוש מהמפלגה שממשיכה לשבת בממשלת נתניהו. בדרך זו או  אחרת כל חברי הכנסת של המפלגה בחנו את אפשרות הפרישה וברק פשוט שלף קודם -זה הכול. למרות שארבעת המזרחיים של המפלגה בינתיים נשארים לא הייתי חותם על כך-הדגש הוא על בינתיים. אני לא אוהב להשתמש בביטויים כאלו אבל מדובר לא במפלגה אלא בבית זונות פוליטי מהסוג הנאלח ביותר שניתן להעלות על הדעת.

 אגב -אני מתפלא על כך שהפמיניסטיות אינן מריעות לסיעה החדשה. האם אתם מכירים עוד סיעה שבה הייצוג הנשי מגיע ל40% ? למפלגה נותרה רק שלי יחימוביץ שהצטרפה כמעריצה של עמיר פרץ, עברה לתמוך בברק ובעצם היא תמיד נאמנה רק לעצמה ולא לאף אחד -הצגה של אישה אגוצנטרית אחת.

 ככול הנראה לא ייחסכו מאיתנו הגסיסה המכוערת והבחילה הנמשכת מהתנהגות אלו שנותרו נכון לעכשיו על הספינה השוקעת. ברק באמת הותיר את הנותרים במצב מגוחך- אלו שטענו שהוא מונע מהמפלגה להשתקם כאופוזיציה רעיונית וכאלטרנטיבה יצטרכו להוכיח כיצד הם מתכוונים לעשות זאת כעת משנפטרו ממנו. מדובר בשמונה שאינם אומרים איש לרעהו שלום ברחוב וחושדים זה בזה לא פחות מאשר באלו שפרשו.

 מתי באמת תגאל אותנו העבודה מייסורי גסיסתה? האם הם באמת סבורים שאנחנו קונים את סיפורי הסבתא על המצטרפים החדשים? כל אלו ששבעו די והותר מרורים ובגידות ממפלגת העבודה חייבים לעטוף אותה בתכריכים ושתנוח בשלום על משכבה ונאמר אמן.

 

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידו לם  On 18 בינואר 2011 at 15:14

    מאיש עבודה שמאל הלכת להעריץ מפלגה יותר נאלחת הליכוד קודוס.

  • chellig חלי גולדנברג  On 18 בינואר 2011 at 15:31

    זה פוסט נוראי, פרשתי מכאן לתמיד. מצטערת.

  • דרור בל"ד  On 18 בינואר 2011 at 15:48

    מעולם לא הסכמתי עם מישהו כמו שהסכמתי עם רשימה זו. תודה על הדברים הכנים.

  • עידו לם  On 18 בינואר 2011 at 15:54

    איזה יופי משה אתה נמצא בחברה אחת עם איסלמופשיסט מצוי מהסוג של דרור בל"ד אכן חברה מהוגנת להיות שייך אליה.

  • מאיר  On 18 בינואר 2011 at 16:43

    חלי, ברור לך שמשה איחל למפלגה שתתפגר לא ליחימוביץ, כן? כי אמנם יש לך בלוג וכל זה, אבל בכל זאת, דוגמנית אז חשבתי שכדאי להבהיר.

  • גולדבלט משה  On 18 בינואר 2011 at 18:10

    הבהרה-אין לי שום יחס אוהד לסיעת הפורשים הם שייכים בברור לאותה מדמנה ושאיפתי לכך שימותו מוות פוליטי מהיר וללא ייסורים-כמו מפלגת העבודה.

    מי שקורא בפוסט הערצה למפלגה אחרת עושה זאת על אחריותו ורואה מהרהורי ליבו. תיעוב של מפלגה אחת אינו מלמד על אהדה למפלגה אחרת.

    לראות את בוז'י הרצוג להיזכר שהוא ממש התנגד לכניסה לממשלה עד שנכנס בעצמו ורצה ממש לפרוש ובתנאי שלא יהיה לבד . אני לא מבין זה לא עושה לכם רצון עז להקיא. לראות את כל הזיגזגים הפוליטיים של שלי יחימוביץ[מעניין גם עופר עייני שאותו רוממה נטש אותה] זה לא גורם לכם בחילה נוראה? אם לא אנחנו באמת שונים.

  • רני  On 18 בינואר 2011 at 18:23

    כל כך הרבה שנאה בסוף לא ישאר. שמור קצת למחר. חכה מה שיקרה אחרי עצרת או"ם הקרובה בה נאכל כולנו את התבשיל של ליברמן, לא מגיע שתשמור קצת שנאה עבורו? ושוברים שתיקה ועמותת זוכרות לא מגיע קצת שנאה גם להם. ומאות אלפי הפרזיטים הדתיים שיותר ויותר מוצצים את דמה וחלבה של המדינה ויותר ויותר נכנסים לנשמת כולנו לא מגיע קצת שנאה גם לשם. ולגלנט ולמי שמינה אותו לא מגיע איזה התקפת שנאה קטנה. יש כאן כל כך הרבה את מי ואת מה לשנוא ואתה מבזבז את הכל על מפלגת העבודה? רק תחשוב על שיטרית זה שלאשתו עסקי יחסי ציבור כמעט כמו לאשתו של בן סימון. זה שיטרית: שלשום של בגין ז"ל אתמול של שרון היום של ציפי. הוא זה שניסה, וכנראה הצליח, לסמן את כולנו בזיהוי ביומטרי. הנה האיש מופיע באסיפה עם דגלים אדומים ודגלי אש"פ, לא מגיע לו איזה טיפת שנאה.
    זה חומר יקר וצריך כל כך הרבה, אל תבזבז בקלות.

  • שרון  On 18 בינואר 2011 at 20:59

    פעם ראשונה שאתה משעשע.

  • Radiofoniac  On 19 בינואר 2011 at 9:25

    "אם אתם מכירים עוד סיעה שבה הייצוג הנשי מגיע ל40% ?"
    בהרבה מקומות יש בוס ו2 מזכירות. או קצין ו2 חיילות מגישות קפה. אז גם לבוס הכי מעוטר בצה"ל יש. בשביל זה לחגוג את ה"ייצוג הנשי?"

  • גולדבלט משה  On 19 בינואר 2011 at 9:47

    בעניין הייצוג הנשי-זה היה בצחוק קורא יקר זה היה בצחוק

  • דן  On 19 בינואר 2011 at 10:03

    נראה לי שממש הגזמת עם השנאה שלך.
    אני לא מבין
    הליכוד עם כל התככים שהיו ועדיין קיימים בו יותר טוב?
    ליברמן הדיקטטור על קבוצת החיילים ממלאי הפקודות שלו -הם יותר טובים?
    "קדימה" עם אוסף האופוטוניסטים שבה יותר טובים?
    הדתיים והחרדים שרוממות אלוהים בגרונם
    והידיים ששלוחות לתפוס את הכסף – הם יותר טובים?
    אז מכולם מצאת לך את מפלגת העבודה לשנוא כזו שנאה תהומית!
    מפלגה בעלת ערכים הומניסטים וחברתיים נעלים
    אמנם ברק גרר אותה למחוזות לא טובים
    אבל כשחושבים על החלופות – וזוכרים שפוליטיקה
    היא לא בדיוק עסק לצדיקי הדור:
    שום דבר לא מצדיק
    את ההתקפה הארסית שלך דווקא על המפלגה הזו.
    (שבמקרה גם הקימה את מדינת ישראל. )

  • גולדבלט משה  On 19 בינואר 2011 at 10:57

    תנועת העבודה הייתה הבית הפוליטי שלי וקרקע גידולי ומכאן השנאה -אם כי אני סבור שהציניות הפוליטית במפלגת העבודה שברה כל שיא אפשרי.

להשאיר תגובה

