הם שלושה ואלליין-חגיגה פרטית


ישנם תחומים בהם נעצרה התפתחותי והמלעיזים יאמרו שישנם לא מעט תחומים כאלו. אין לי מושג קלוש על מה שהתחדש במוזיקת הרוק או איך שקוראים לזה היום וכשאני אומר התחדש אני לא מתכוון לשנתיים האחרונות וגם לא לעשרים השנים האחרונות. אני לא עוקב אחר חידושים בספרות מהטעם הפשוט שיש לי עוד המון מה לקרוא גם ככה ואני לא מספיק.אוכל לפרט יותר אבל זה לא הנושא.

 תחום נוסף בו אני בור גמור נוגע לסדרות הטלוויזיה החדשות ואם ידוע לי משהו זה מבנותיי. אני לא טוען שהן טובות, או רעות כי אין לי מושג. איני מכיר אף סדרת דרמה חדשה, שעשועון נושא פרסים, לא צפיתי מעולם בתוכנית "מציאות"  או תוכניות דומות להן וכשרציתי להבין מהי התוכנית הישרדות חיפשתי בויקיפדיה על מנת שלא להיחשב בור גמור. אל תסיקו שאני מותח ביקורת מאחר ואיני יכול לבקר משהו שלא הצלחתי להביא את עצמי לצפות בו.חריגים הם הסדרות "בקר" ו"בנות גילמור" האהודות מאד בבית ועל כן מדי פעם אני גם רואה פרק או שניים.

 בנוגע לסדרות טלוויזיה אני באמת תקוע בעבר. למיטב זכרוני הסדרה האחרונה שעלה בידה לרתק אותי הייתה "חשיפה לצפון". פה ושם אני מוצא סדרות מעניינות  בערוץ 23 אבל אני רוצה לחזור אל המובחרים ואל אדם דלגליש ואל רמפול והיא שחייבים לציית לה.

 למרבה הצער גם את הסדרות ההן החמצתי לא פעם וזאת עקב העובדה שעד 1982 לא הייתה לי טלוויזיה בכלל. חלק מהן ראיתי בשידורים חוזרים שהיו נהוגים וחלק החמצתי.

 ההחמצה הגדולה מכולן[שלי כמובן] היו שתי הסדרות על פי ספריו של   לה-קארה החפרפרת [Tinker, Tailor, Soldier, Spy ] וכל אנשי סמיילי עם אלק גינס  בתפקיד ג'ורג' סמיילי. לאחר מאמצים מצאתי אתר ממנו ניתן להוריד את כל הפרקים שכעת נמצאים על תקליטורים ומאז אני חוגג . למרות בורותי במתרחש היום אני בטוח שלא עושים יותר סדרות כאלו ואולי גם לא יעשו.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • האדמו"ר  On 22 באוקטובר 2010 at 17:36

    שלום,משה,נהנתי מדבריך.נאה דרשת.
    עולה השאלה מדוע הערוצים 10,2 משדרים תוכניות זבל?
    האם מדובר בשיקולי רייטינג או בעורכים ומנהלי תוכן בעלי רמה ירודה.
    לו היו נוהגים כמו הבי.בי.סי היו בונים מחלקת דרמה עם תסריטאים ברמה גבוהה.
    אולם תסריטאים ברמה בארץ אינם בנמצא ,ומכיוון ששולטת קליקה שמאלנית קיצונית ,שסרטיה עלובים ומשעממים ואל תתנו לפרסים הבינךאומים שהם "מתת" לגישתם שונאת ישראל.
    לדוגמא למה לא ניתן לקחת ספר נפלא של אפלפלד,פוךחן ארץ ירוקה,ולתסרט אותו ולבנות סידרה יפה כמובן בלי איבגי,אורי גבריאל,יהודה לוי ושאר ירקות.

  • גולדבלט משה  On 22 באוקטובר 2010 at 18:42

    מאחר ואיני מצוי בתוכניות כיום אני לא כשיר להביע דעה על הנעשה בערוצים 1 10 ו22 . כמו כן אני לא מתיימר להבין בבימוי סדרות מקוריות.

להשאיר תגובה

